ប្រសិនបើលោកអ្នកមានតម្រូវការផ្សេងៗ មិនបានបំពេញតាមតម្រូវការរបស់លោកអ្នក សូមមេត្តាទាក់ទងមកកាន់យើងខ្ញុំដូចខាងក្រោម៖
បណ្តាញសម្រាប់ដាក់បណ្តឹង
- ម៉ោងដំណើរការ៖ ថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃអាទិត្យ (០៨:០០ព្រឹក – ០៨:០០ល្ងាច)
- បណ្តាញទាន់ហេតុការណ៍៖ ០២៣ ៩៨៨ ៥៥៥ | ០៧៨ ៩៨៨ ៥៥៥ | ០៧០ ៩៨៨ ៥៥៥
- អ៉ីម៉ែល៖ info@aeon.com.kh
- ហ្វេសប៊ុក៖ www.facebook.com/aeonbank.kh
- គេហទំព័រ៖ www.aeon.com.kh
- អញ្ជើញទៅកាន់សាខារបស់ធនាគារឯកទេស អ៉ីអន (ខេមបូឌា) ភីអិលស៊ី ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត និង/ឬ ដាក់ពាក្យបណ្តឹងរបស់លោកអ្នកនៅក្នុងប្រអប់ផ្តល់យោបល់ដែលមានស្រាប់នៅតាមសាខា ដែលលោកអ្នកអញ្ជើញទៅនោះ ។
- បំពេញព័ត៌មាននៅក្នុងទម្រង់បណ្តឹង របស់អតិថិជន ខាងក្រោម៖
ទំនាក់ទំនងអនឡាញ
*ករណីលោកអ្នកមិនបានបំពេញឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន និងលេខទូរស័ព្ទ/អ៉ីម៉ែលឱ្យបានច្បាស់លាស់ទេ បណ្តឹងនេះត្រូវបានចាត់ទុកជាមោឃៈ។
សំគាល់ ៖
- បណ្តឹងត្រូវដាក់ក្នុងរយៈពេល ៦០ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីបានជ្រាបអំពីបញ្ហាដែលចង់តវ៉ា។ បណ្តឹងអាចធ្វើឡើងដោយផ្ទាល់មាត់ និង/ឬ សរសេរជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ។
- បណ្តឹងផ្ទាល់មាត់របស់លោកអ្នកអាចត្រូវបានដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេល ២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ ។ ក្នុងករណីបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់របស់លោកអ្នក ដោះស្រាយមិនទាន់បាន សូមលោកអ្នកអញ្ជើញមកដាក់ពាក្យបណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ឬតាមរយៈអ៉ីម៉ែល ។
- បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ អាចដោះស្រាយក្នុងអំឡុងពេលមិនលើសពី ៣០ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ បន្ទាប់ពីថ្ងៃទទួលពាក្យបណ្តឹង ។ ករណីដោះស្រាយមិនទាន់បាន យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅលោកអ្នក ដែលត្រូវការរយៈពេលប្រហាក់ប្រហែលគ្នាដើម្បីដោះស្រាយបន្ត ។ អតិថិជនក៏មានសិទ្ធិអាចដកពាក្យបណ្តឹងនៅដំណាក់កាលណាមួយក៏បានដោយគ្រាន់តែជូនដំណឹងមកយើងខ្ញុំ។
- យើងខ្ញុំនឹងជូនដំណឹងទៅលោកអ្នកជាលាយលក្ខណ៍អក្សរពីលទ្ធផលនៃដំណោះស្រាយ ។
- រាល់ព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកត្រូវបានរក្សាជាការសម្ងាត់ ។